دادستان هرمزگان به مشکلات ۷۴ نفر از مددجویان زندان بندرعباس رسیدگی کرد

15:51 - 30 دی 1401
کد خبر: ۴۶۰۲۴۲۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان در جریان بازدید از زندان مرکزی بندرعباس به مشکلات ۷۴ نفر از مددجویان رسیدگی کرد.

خبرگزاری میزان - علیرضا احمدی منش در سلسله بازدید‌های مستمر خود از زندان مرکزی بندرعباس، به همراه سرپرست اجرای احکام دادسرا از این زندان بازدید کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان با حضور در بند‌های مختلف این ندامتگاه، ضمن شنیدن درخواست‌های ۷۴ نفر از مددجویان به صورت چهره به چهره با آن‌ها دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در حاشیه این بازدید، اظهار کرد: باید با بررسی وضعیت افراد در بهبود وضعیت این زندانیان نقش مؤثری را ایفا کنیم.

احمدی‌منش با تأکید بر اینکه این بازدید‌ها به صورت مقطعی نیست بلکه فعال، مستمر و مؤثر خواهد بود، افزود: بازدید از زندان‌ها به عنوان دستور کار به تمامی قضات دادسرا ابلاغ شده که تا پایان سال برنامه‌ای جهت بازدید تدوین کنند و اقدامات لازم را در همین راستا انجام دهند.

وی تصریح کرد: در بازدید امروز تسهیلات و ارفاقاتی که به موجب قانون می‌توان برای مددجویان اعمال شود را به آن‌ها اعطا کردیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان همچنین تأکیدکرد: ارفاقات و تسهیلات ارائه شده به زندانیان به هیچ عنوان شامل مرتکبان جرایم خاص از جمله «جرایم خشن، سارقان مسلح، سارقان سابقه‌دار، سارقان بعنف، زورگیر‌ها، آدم‌ربایان و اراذل و اوباش» نخواهد شد.

بیشتر بخوانید:

مسئولان قضایی استان هرمزگان دستور رسیدگی به درخواست‌های  ۱۱۸ نفر را صادر کردند

انتهای پیام /


برچسب ها: بازدید دادستان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *